Wiadomości

Coca-Cola na zielono

23 lip 13, 09:01 Media
fot. mat. prasowe

Rewolucja w Coca-Coli. Amerykański gigant umieścił słynne logo na zielonym tle. Na razie w Argentynie.

Coca-Cola Life, bo tak się nazywa nowy produkt, ma być słodzona cukrem, ale także charakteryzującą się niską kalorycznością stewią. Dzięki temu, nowy napój będzie miał wprawdzie więcej kalorii niż dietetyczna Coca-Cola, ale też znacznie mniej niż zwykły napój tej firmy.

Zgodnie z zapowiedzią, Coca–Cola Life ma mieć 108 kalorii w butelce o pojemności 600 ml. Największy producent napojów już korzystał ze stewii, ale nigdy w swoim flagowym produkcie.

Nowością są także butelki, które są produkowane z udziałem materiału roślinnego i w całości podlegają recyklingowi.

Coca-Cola nie podaje, czy i kiedy nowy napój trafi na półki w innych krajach. Możemy się tego jednak spodziewać, ponieważ podobnie było w przypadku Coca-Cola Zero i Australii.

Coca-Cola Company jest największą firmą produkującą napoje na świecie. Działa na ponad 200 rynkach, a w swojej ofercie ma ponad 3000 wariantów produktów, w tym napoje gazowane, wody butelkowane, soki, herbaty i kawy mrożone, napoje energetyzujące, czy napoje dla sportowców. Główną siedzibą firmy jest Atlanta w USA. Firma zatrudnia na całym świecie blisko 93 tys. pracowników.

Źródło: www.dailymail.co.uk; foxnews.com

Źródło: Media
Reklama